Guys are so hard to trust.

oj nu var det ett tag sen jag skrev här, men så kommer
det bli framöver tills vi har fått internet i lägenheten :)

Tänkte sammanfatta mina dagar som har gått, det är kul att läsa
sen när man ska blicka tillbaka.

måndag:
gjorde nog inte alltför mycket på dagen eftersom jag inte minns,
på kvällen tog jag iallafall en springtur efter två-dagar-med-fylla och det
gick segt men ändå lätt.

tisdag: spenderade halva min dag på sjukhuset. Jag gick därifrån med
penicillin till bihåleinflammation och så fick jag även veta att det är
promenader som gäller i tio dagar framöver :( jag som vill träna!
När jag var klar var det dags för flytt till lägenheten. den är inte klar på
långa vägar, men när allt är klart tror jag det kommer bli superbra :)
Drog en snabbis till saga på kvällen där några brudar var.

onsdag: jag och joacim tog bilen ner till ikea för att inskaffa ett
köksbord och stolar + att det blev andra små saker också. Det blev
även en sväng till willys och rusta.

torsdag: gick upp tidigt och tog en långpromenad. Gick turen förbi
mamma så vi drog och handlade, sen slappade jag resten av dagen
eftersom vädret inte var det bästa.

fredag: gick upp tidigt även denna dag för att ta en långpromenad,
när jag kom hem hoppade jag i duschen sen kom bergie på besök :)
lite senare kom även linn och josse för att kolla in vårt nya place.
Vi drog till nöjes och inskaffa varsin godispåse, sen blev det prat och film
hemma hos josse :) Kikade förbi vid marie på kvällen innan det
blev hemfärd.

lördag: idag vaknade jag sex, elva, tolv, halv ett och två.
När klockan blev cirkus halv fyra kom kenneth och maria på besök.
De hade med sig blåbärspaj och vanlijvisp, det var riktigt gott åt magen ;)
Nu sitter jag hemma hos mamma och funderar på att dra hemåt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0