But when it's bad It's awful.

varför ska helgerna ta slut så fruktansvärt fort?!
det är ju liksom helgen som är det bästa med hela veckan ..

Trots att helgen har swischat (heter det så? haha) förbi har min
varit grymt bra med grymt bra sällskap :)

fredag: jag och denise hade en myskväll hemma i lägenheten
med godis och prinsesscider, dock fick vi problem när vi skulle
öppna ciderna eftersom vi inte har köpt någon kapsylöppnare än,
men med hjälp av en sked och denises mun gick det bra ;p
Vi kikade även förbi vid petter en sväng som hade kalas innan det
blev promenad hemåt.

lördag: gick upp halv elva för att hjälpa helen och jörgen med
flytten till lägenheten. nu hoppas jag att det dröjer innan någon annan
i släkten ska flytta, för det var det värsta jag hade gjort på länge!
På kvällen blev det fest lite överallt tror jag :D Jag hade riktigt kul
innan jag besökte min vän spyhinken ;) haha. Bilder från kvällen kommer
upp när jag orkar.

söndag: fyyyfaaaaaaaaan, idag har jag verkligen mått sämst!
Nu får det bli lugnt ett tag framöver för dagen efter är inte
värd gårdagen ;)

imorgon lämnar jag hagfors över dagen och drar till borås för
att kolla in broders nya place :) kul!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0