We were always meant to say goodbye.

För tillfället känns allt så förbannat hopplöst!
Varför just oss? lyckan känns så jävla långt bort just nu.
blä.

trots att helgen har bjudit på skit saker, har den också varit bra :)
torsdag: slutade praktiken och jag gick därifrån med nöjda betyg.

fredag:
hälsade på morfar som det var allt för länge sen jag såg, skärpning!
När jag kom hem drog jag, joacim, marcus, sara, tony och marie till sunne
och spelade bowling. jag kom trea tillslut, yeah (y) vi besökte även milano och
drog varsin deg utom tony.

lördag: tog mig en springtur efter frukosten. Klockan halv fyra bar det iväg på
50-årskalas i sunnemo. Där bjöds det på chips och tårta som jag smaskade
i mig, smörgstårtan dumpade jag :) halv tio däckade vi i sängen och där
spenderade vi hela kvällen.

söndag: tänkte ta mig en springtur innan jag drar till saga och har en myskväll
med mina vänner. Det behöver jag ikväll så mina tankar tänker på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0