Svårt att ta farväl, svårt att vara isär.

helgen har varit bra, men som vanligt går den alldelse för fort.

fredag: choklad, coke och mys med joacim :)

lördag: skulle jag göra mig ett försök att färga bort min
icke-så-snygga-utväxt. Resultatet blev att utväxten är kvar förutom
i luggen (y) Jag lyckas så bra med mitt hår nuförtiden .. not!
På kvällen lekte jag med sara och frida, anton och andré kom även
förbi en sväng :) När klockan blev tolv traskade jag och frida hem i
mörkret och senare kom joacim till mig. En mysig lördag med andra ord :)

söndag: vi låg och degade oss i sängen halva dagen. När klockan blev
runt fyra drog vi vidare mot sunnemo där mannen bytte bort vinterdäcken
till sommardäcken på min bil + att vi även tvättade den, så nu är den
ren och fin :) iallafall på utsidan ;p

Har tyvärr inga bilder på datorn längre eftersom den inte mår allt för bra,
men jag ska omformatera den någon gång i framtiden hade jag tänkt.
Inläggen har därför bara blivit en massa text på sista tiden, men jag ska
försöka fixa detta snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0