Uttråkad.

i väntan på joacim :)

Var kommer du ifrån? mamma
Heter? emma
Hur gammal är du? 16 år 9 månader och 6 dagar typ
När fyller du år? december, tyvärr
Tycker du om någon just nu? jag tycker om många :)
Jag samlar på? inget
Gröna eller röda äpplen? röda mest
Vem ringer du när du är arg/ledsen? olika
Vilken tid gick du upp idag? typ 12.50
Har du sovit i din egna säng inatt? yes
Har du sovit ensam inatt? no
Har du strumpor på dig nu? japp
Hur svarar du i telefon? beror på vilken person som ringer
Vad ska du göra ikväll? träffa joacim sen sooova
Vad ska du göra imorgon? träna, skolan och kanske denise :)
Var vill du bo när du blir stor? kd eller örebo tror jag
Vad vill du bli när du blir stor? miljonär
Är det okej att gråta? absolut
När grät du senast? eldfesten
Vilken årstid tycker du bäst om? summer <3
Laddar du ner musik och filmer från internet? nepp
Skulle du göra om du vann en miljon? resa och köpa allt jag vill ha
Bär du glasögon eller linser? nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Har du piercing? ja
öronen? ja
Har du tatuering? nä, men vill så gärna ha
Vill du gifta dig? nej, onödigt
Vill du ha barn? ja, två eller tre :)
Solar du ofta? icke
Hur vig är du? inte vig
Vilken är din favoritglass? magnum classic tror jag
Tror du på ett liv efter döden? kanske
Bor dina föräldrar tillsammans? nope
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällis
Vilken ögonfärg har du? grönbruna
Vilka hårfärger har du haft? mörkblond, mörkbrun med röda slingor och blond med utväxt
Är du beroende av något? mobilen dåra
Röker du? no way
Senaste låten du hörde? the script - i'm yours
Bukar du bädda sängen? ja faktiskt
Har du kysst någon under den senaste veckan? yes :)
Vad var det senaste du sa? minns ej
Vem kramade du senast? joacim eller izor :)
Saknar du någon nu?
jodå

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0