Tonight is gonna be a good night.

torsdag: jag och denise drog till tallhult och kollade
när valsarna vann. Dock orkade vi inte kolla klart,
så intresserad är jag av speedway ;p

fredag: jobbigaste skoladagen, men den gick skapligt fort
så när jag kom hem blev det powernap och sen åt jag god
mat som mami hade lagat. 18.30 gick jag till saga och vi fick
skjuts av nicko och sara till josse. lite senare kom emmab och meta.
Vi kollade på idol, spelade tv-spel åt kladdkaka, popcorn och
drack coke. Skål för nyttigheten! 23.30 åkte jag, saga och sara
hem och då kom joacim till mig :) BRA kväll.

lördag: vi vaknade runt 13, joacim drog till sunnemo
och jag gjorde mig frukost sen hoppade jag in i duschen.
Cirkus 16 drog jag, mamma och pernilla och kollade på
valpar eftersom izor har blivit pappa :) duuud vad söta,
det var kärlek vi första ögonkastet. Nu ska jag börja lite med maten.
Jag och min pojke ska laga mat ikväll, mums!












/ E.


Kommentarer
Postat av: Marie

meeeeeen dudni så söta!

2009-09-12 @ 19:34:44
URL: http://maariejohansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nej, va söööööta! Så såg min ut i unga dar också. ;) Vad är det för ras?

2009-09-12 @ 20:51:42
URL: http://linneaolund.blogg.se/
Postat av: Marie

såå gärna om ja bara fick :(

2009-09-12 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0