I don't care if I never see you again.

helgen är redan över och det känns förjävligt med
måndag imorgon. blä!

fredag: det blev rockschlaget lite halvt.
Jag, saga och madde gick dit och stod utanför och väntade
på sara. när hon kom hade nickos band redan spelat klart,
så vi gick aldrig in utan stod på utsidan och snackade.
Jag och sara drog till nöjes så jag fick köpa godis :) sen
drog vi hem till henne och lyssnade på musik och pratade.
Lite senare kom nicko och gjorde oss sällskap, jag drog hem
cirkus 00.30 och då kom min älskling till mig :)

lördag: vi gick upp 12.30. Jag åt frukost, duschade och
städa lite tills josse och jossi kom och hämtade upp mig.
vi drog på innebandy där hagfors mötte sjöstad, det var
skoj att se :) mindre skoj var att jag och hanna satt i
sekretariatet, hatar den platsen! när matchen var slut drog
jag, sara, josse och jossi till saga där vi hade mys med op klassen :)
Vi drog till värmullen där carro och millan väntade, vi beställde oss käk.
När vi var klara drog alla till saga igen där det blev lekar, tipspromenad
och massa bus :D riktigt roligt vare.
jag fick även sällskap av min favorit den kvällen också :)

söndag: innebär pluggdag. har svenskaprov på onsdag,
inte ok (n) jag, mamma och pernilla hälsade på valparna förut
åh, de blir bara sötare och sötare :) kärlek till dem <3
imorgon är det träning som gäller direkt på morgonen, gillllla!
har varit så onyttig denna helgen så det ska bli gott att springa
av sig allt. Btw, min helg har varit KUNG!




Bulten, min sötnos :)




någon som är intresserad? det finns tre svarta kvar ;)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0