Give into me, I'll make you blue.

shit vad jag och jossi var plugg på de två sista lektionerna förut,
därför är jag värd en riktigt bra helg nu och jag vet att den kommer
bli bra eftersom den ska spenderas med mina vänner och självklart
min jocke :) me lajk.
ikväll ska jag leka med sara, det var länge sen så det ska bli nice :)
vi kanske ska kolla på rockschlaget eftersom nickos band spelar men
det är bara kanske. ett måste är att jag ska köpa en godispåse från
nöjes sen. Jag dumpade godislöftet rätt snabbt, har ätit godis två helgar
i rad nu så det där med godislöfte är inget för mig ;D
Nu känner jag mig riktigt ofräsch så duschen får det bli nu.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0