Far jag kan inte få upp min kokosnöt.

idag var det skolan som gällde mellan 8-16.
men jag gillar att gå till 16 för annars blir dagen
så himla dryg. nä heller sovmorgon än att sluta tidigt :)
När jag kom hem från schoolisch var det mat som gällde,
sen gick jag upp till marre och vi gick vidare till Norbergs.
Inte mycket att där inte, så vi drog till ica så min kompis fick
köpa godis och sen gick vi till älvstranden där killarna hade
träningsmatch mot arvika?
det gick bra för dom, de vann stort om jag minns rätt.
Nu sitter jag här och somnar när som helst. Jag har varit
så grymt trött på sista tiden :s
blir man trött när man har mensen? jag har inte en bleeek ;p
Gott för mig att jag börjar 10.40 imorgon och slutar 12.50,
jag kanske hinner sova ut för en gångs skull!
Gynatt pepole.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0