Det är väl tanken som räknas ändå.

sitter här och är svettig efter springturen jag tog mig.
konditionen verkar mycket sämre nu än för en vecka sen,
men ändå sprang jag på samma tid som förut :s kneppt,
förbenat jobbigt var det iallafall!
Jag är klar med lisbeths uppgift, eller nästan (y) jag kanske
slipper vara "sjuk" på fredag när vi har historiaprov ;p
Pratade med frida förut, long time no see.
jag saknar den bruden :( har inte sett henne sen fryksdalsdansen,
sånt ogillar jag. men hon har fullt upp med annat nu ;)
Nä nu får det bli idol, duschen och träna på prov!



/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

Ja, sånt gillar jag inte :( saknar dig alldeles för mycket min vän <3

2009-09-15 @ 21:26:07
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0