Det är så svårt att stanna upp å gå tillbaka.

det som göms i snö kommer upp i tö, pling pling.
Pang sa det så ligger både jag och cykeln nere i diket.
HAHA, jossi och josse lär ha fått sig en rolig syn :D
det som är mindre roligt nu är att mina leggings är helt sönder
+ att jag skrapade upp hela knät. aja, vi fick oss ett gott skratt
iallafall för fan vad vi skrattade ;D
Nästan alla i klassen hjälpte mig med såret, gulligt av dom :)
Skippade engelskan som var den sista lektionen eftersom jag
hade skapligt ont. Denise kom och hälsade på mig förut,
sånt gillar jag. Jag som tänkte vi skulle ta oss en promenad idag
men det pallar inte mitt knä (n)
Nä, nu ska jag träna på provet vi ska ha imorgon.

Lyckes!


/ E.

Kommentarer
Postat av: DS

jag gillar dig <3

2009-09-07 @ 20:25:20
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/
Postat av: Frida.

Haha, jag dör! synd om dig min vän :(

2009-09-08 @ 00:04:38
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0