This time it's all worth waiting for.

som vanligt när det är måndag börjar den med träning.
träningen idag bestod av uppvärming, hopp och en springtur
på 40 minuter. det var inte så jobbigt som jag trodde :o
detta gillar jag (y) dagen fortsatte med samhäll och på matten
gjorde jag ett försök med matteprovet. Haha, får jag godkänt på
detta prov ska jag fan klä ut mig till en nudist på halloween. i'm serious.
Nu ska jag göra ett nytt försök med min engelska uppsats.
ska skriva en uppsats som ska vara på två datorsidor i texten 12 (y)
jag skriver om turkietresan vi gjorde med klassen. åh vad jag vill
göra om den resan igen, så jävla bra :)
upsats vare ja. GLHF säger jag till mig själv, kan behövas.









/ E.

Kommentarer
Postat av: Emms

Åh, ta mig tillbaka!

2009-10-13 @ 11:49:31
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0