If I hurt you, then I hate myself.

idag var det skolan efter två dagars ledighet och det kändes
helt ok att gå upp imorse. jag trodde vi hade ibg idag,
men fel av mig. istället kom anders brokvist underhåll oss 2:or.
oj så fnissigt det var ibland :D haha!
sen väntade tandläkaren, jävlar vilken stammis jag har blivit där.
min kväll har bestått av träning och modevisning på KKH.
moster var med som de hade stylat genom att klippt och färgat håret,
sen fick hon även makeup på det. Det blev riktigt great :)

Nu sitter jag här och är aptrött, men ska inte sova riktigt än eftersom
min favorit kommer lite senare och jag vill hinna mysa massor :)
imorgon har vi ingen svenska eller samhäll, det innebär sovmorgon!
sjukt skönt med sovmorgon på en fredag eftersom jag hatar våra fredagar,
men med två lektioner mindre blir nog dagen kanon (y)

mooooster.




/ E.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud sö fin mamma jag har :) Alltid haft men de blev ju bättre nu liksom ;)

2009-10-28 @ 16:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0