Gör din tolkning, häll mig full med svar.

passade som sagt astrid igår och där var det full fart hela kvällen.
Vi lekte kurragömma, gömma nyckeln, spelade spel, kollade på tvn
och åt massa gott :) varför är jag så nyttig på helgerna? ;p
när klockan blev 23 var det sängdags, men inte för mig dåra.
jag var pigg och kände mig lite ensam så joacim kom på besök ett tag :)
när han drog blev det magplask i soffan och där somnade jag och vaknade
när helen kom hem cirkus 01. en säng lockade mer än en cykel, så jag
stannade kvar över natten.

idag känns det inte så hemskt att det är söndag eftersom jag är ledig både
tisdag och onsdag, så det blir en kortisvecka för mig. kanongott (y)
Nu blir det ensam mamma söker och massa mandariner. likelikelike!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0