Girls gone wild all night long.

jag har världens gulligaste och bästa pojkvän. <3

fredag: när den långa skoldagen var över tog jag mig ett
powernap när jag kom hem. sen vaknar jag av att min
älskling kommer in i rummet, då blev jag glad :)
Klockan 19.20 kom denise och ville och hämtade upp mig,
vi drog på innebandy där damlaget vann med 10-6?
HAHA, jag har aldrig skrattat så mycket åt en domare som
jag gjorde igår xD knepp han var.
När jag kom hem kollade jag på tv och åt popcorn med mamma :)
sen fick det bli sängen tidigt eftersom jag var drettrött.

idag: vaknade jag 14, skööönt att sova ut nån gång.
nu sitter jag här och väntar på att mamma ska börja med
maten nån gång. sen väntar jag även på att denise ska höra
av sig, kanske att det blir en förändrig i mitt hår senare.
lääskigt da.
ikväll blir det lite party för mig, denise och malin ;)
kvällen kommer bli great, sånt vet jag!




/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0