Det kan vara svårt att bli riktigt nöjd.

min fredag spenderade jag med frida :) long time noo see.
vi satt bänkade framför tvn och kolla på idol med chips, cola
och godis såklart ;p great kväll med massa mys och skratt.
cirkus 00.00 kom joacim och hämtade mig. vi åkte hem till mig
och det blev massa mys igen :) me like!

min lördag ska jag leka med frida tror jag. blir nog att vi
besöker saga och de andra, annars får vi se vad dagen/kvällen
bjuder på :) den blir nog great hur det än blir.
Nu ska jag hoppa ur pyjamasen och sätta på mig mig kläder.
En promenix med vovven och mamma blir nu.
igår fick jag även träffa min bror som har kommit hem efter fem
veckors jobb i göteborg. det var trevligt, har saknat honom.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0