Det är lätt att se hur sjuk man en gång var.

igår kollade jag och josse på idol och jag tror vi tryckte
i oss allt, men det var förbannat gott ;p
cirkus 23 kom även sara och joinade, sköööjj :)
vid 01 kom andré och anton så skjutsade de hem oss, tack&tack!
min älskling kom till mig när jag nästan hade kommit innanför dörren,
det blev massa skratt och bus som vanligt. det gillar jag mycket :)

idag var jag sjukt trött när jag gick upp 13.30, men jag tvingade upp
mig och här sitter jag.
Verkar som de flesta ska ut på kalas ikväll, men för mig blir det lugnt
eftersom jag ska passa astrid när mamma, moster, helen, pernilla med flera
ska ut och s-s-s shake it ;) jag ska nog bli nykterrist på heltid, bäst så ;p
Nu får det bli duschen.



/ E.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, hon är så söt ibland (;

2009-10-28 @ 00:46:43
URL: http://joseflin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0