Att lita på människor är som att

... slänga sig mot marken och missa.
it is so fucking true.

igår fick vi höstlov och det känns underbart gott,
men jag har ändå en massa plugg jag måste göra under lovet -.-
inte ok.
min kväll igår var bra. jag köpte hem chips, dipp, toffifee och coke
till mig och min snos :) vi feta oss och kollade på idol.
när det var slut drog vi ner till marcus där de fixade med datorn,
jag gjorde det jag är bra på. kolla på (y)
drog till mitt place cirkus 02 och då blev vi bänkade framför tvn.

eftersom det är lov tog jag extra lång sovmorgon idag,
klev upp 14 och åt frukost (y)
hade tänkt röra på fläsket idag, men vädret är inte det finaste.
jag får liksom ingen motivation till nånting då ;p
Jag får fråga joacim om vi kan åka och träna, ja så får det bli.
min mage skriker efter mat och mina tänder skriker pain,
har aldrig haft så ont som jag har nu :o usch!
men lite bra är det att jag har ont, då kan jag inte feta mig lika
mycket ikväll. hoho

Denna låten påminde mig en person om för några dagar sen,
och det var bra eftersom jag har glömt bort den.


/ E.

Kommentarer
Postat av: DS

det hoppas jag med du!! vi får ses direkt jag kommer hem :) kolla det vi pratade om förut också ;)

2009-10-24 @ 21:36:43
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0