Och jag vill känna pulsen från stan igen.

tyvärr kan jag inte säga att det känns underbart med helg,
eftersom jag jobbar hela helgen! det är inte ok i mina ögon.

min kväll har jag spenderat med denise, ida, josse och sara
hemma hos denise. vi spelade wii, kollade på idol, åt godis
och åt även av saras goda kladdkaka (y)
Det har blivit massa skratt under kvällen, sånt är sköjjj :D

- man kan inte ha blommigt nu.
- nä, inte till halloween.
- halloween?
- sa jag jul?

- är det adam bryans som sjunger den låten?

- jag ska ha blammigt till halloween.

förlåt, jag vet att det inte låter roligt alls men det vare verkligen,
eller så är det nog så att jag, sara och josse har förbannat dålig humor xD
Nu får det bli magplask i sängen, ska upp 05.50 imorgon!

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah! adam bradan saru ju ;)

2009-11-22 @ 15:10:13
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0