Jag går bredvid, men halkar efter.

fan vad jag inte orkar att träna på samhällsprovet,
men jag vill iallafall ha ett G och då är det plugga som gäller.
Usch, kom lite snö förut. den första? jag vill inte.
för mig är det sommar och värme som gäller, då mår jag kung!
Fick mina skolkort igår, hahaha. varför blir man så snygg varje år? ;p
tycker synd om släkten som ska ha mig inramad.

Fan vad avundsjuk jag blir på dem som ska på LW ikväll,
jag vill också!
Nä, nu får det bli samhällsfrågorna i ansiktet i cirkus en timme.
Jag är glad att allt blev bra tillslut. v




/ E.





Kommentarer
Postat av: sara

ja det känns verkligen bättre nu :) hoppas att vi kan ses snart också! <3

2009-11-04 @ 23:44:01
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0