Onsdag.

All I have is you
And it's all that I'm breathing for
All I need is you
Now I can't make it through.

Inatt sov jag i Sunnemo, dock blev det inte mycket sömn för mig ;p
men sömn är en värdslig sak ;)
Skulle ha varit med på ibg idag, men när jag vaknade hade jag
huvudvärk och så mådde jag illa. Jag tog mig sovmorgon och ringer
mamma och säger att vi börjar 09.45. Kommer till skolan,
sitter och väntar på att min klass ska komma. Inser när klockan är 09.40
att vi börjar 10.45, LETT! så det var bara att traska hem.
Idag har jag ätit massa godis när jag kom hem från skolan :)
ska dra ut två tänder imorgon så kommer inte kunna äta godis på läänge.
känner att min helg inte kommer bli rolig, nyponsoppa och treo is the shit.
nu blir det en springtur eller powerwalk.

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0