Rubrik?

Dålig uppdatering av mig under helgen,
men jag har inte haft tid. Vettefan vad jag har gjort,
men tid har jag inte haft iaf :p
Helgen har varit bra och extra bra blev den att vi var
lediga idag och så fick jag träffa frida :) + att jag fick
min efterlängtade kebabtallrik som jag inte fick njuta
av så mycket utan trycka i mig ;D men huvudsaken var
att jag fick den.
Jag och Sara ska inte gå på fest tillsammans nykter,
det är fan bevisat nu. Blir alltid bråk när vi två är nyktra
och då menar jag alltid! Blev kaos i helgas när vi var på
fest, spröt blod och jag fick till&med på mina jeans (y) mysigt.
Imorgon är det skolan och jag orkar inteeeeee.
Men inte långt kvar till påsklovet nu :) gott.
Nu ska jag se klart Ballar av stål, hejs.

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

vet du inte vad du har gjort? :p

2009-03-17 @ 18:27:49
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0