Ditt jävla fisk.

Nu är jag klar med alla min 96 inlägg jag hade att läsa (y)
Har varit lite off med mitt bloggande ;) men tiden räcker inte till.
Fredags drog jag en kebabtallrik med Josse, Jossi och Sara.
Det var gott :) sen träffade jag Frida en snabbis innan jag
drog till the big city, sunnemo ;p Kul att se Friden, long time no see.
Lördags drog vi in till Hagfors och jag har aldrig gjort mig iordning så
snabbt som jag gjorde då, riktigt stolt över mig :D
Drog på innebandy, spännande match men hagfors förlorade :( bajs!
Kollade på robinson med mami på kvällen och sen drog jag på två
tråkiga fester, somnade cirkus 02.30
Söndag vaknade jag av mobben som ringer 11.30 (y) orkade inte somna
om så jag gick upp och åt frulle. Sen kom mitt sällskap och vi låg i
sängen precis heeeela dagen, men det var mysigt :)
Idag ärrä måndag och jag haft förbannat ont i magen, något som börjar
bli rätt vanligt nuförtiden. Pluggat på palpation, perkussion, intubatin mm,
sen orkade jag inte plugga så jag tog ett powernap ;) vaknade vid 7
och tog jag på mig springskorna och sprang. Nu ska jag duscha och efter
det göra mig managrynsgröt sen sleeepa :)
Förlåt för mitt jättelånga, onödiga inlägg men jag var bara tvungen ;p

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0