Jag litar till ett ord som inte sagts.

Fredag: fick sluta en kvart tidigare från jobbet, tack&bock!
Solen tittade fram och det var riktigt varmt ute :o
så jocken och jag + petter, andreas och niklas drog till råda.
När vi kom fram var vädret dock inte lika varmt, vattent lika så.
men killarna var modiga och badade medan jag kollade på ;p
Hoppade i duschen när jag kom hem och gjorde mig iordning,
trampa till värmullen med josse där petter, jocken och andreas var.
Jag köpte mig en kebabpizza, det var inte lika gott som jag trodde :(
När vi var klara drog jag och josse till nöjes vi inskaffa godis,
stor skräll att vi gör det ;p sen mötte vi hanna, elle, linn och emma!
Drog till hanna där det blev massa prat och mys :)
Jag drog hem cirkus 23.00 och då stod jockeboy utanför porten,
han gjorde mig sällskap hela natten :) puss på det!
Idag: är det lördag, helgen är snart slut (n) uscha.
ska ta min cykel och trampa till josse snart :) det gillar jag.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0