Ett liv med krav är som sommar utan sol.

Berätta 4 sanningar om dig själv:

1. Jag är rädd för döden.
2. Jag vet inte hur jag ska göra med innebandyn till hösten.
3. Jag är väldigt skrockfull av mig.
4. Jag längtar efter vuxenlivet.

Berätta 4 saker du har gjort idag:

1. Ätit frulle.
2. Jobbat.
3. Varit ute och gått.
4. Umgåtts med de gamla på jobbet.

Berätta 4 saker du har på dig just nu:

1. Linne
2. Tröja.
3. Strumpor.
4. Mjukisbrallor.

Skriv ner 4 saker du hatar:

1. Folk som ljuger.
2. När folk pratar massa skit som inte är sant.
3. Vinter.
4. MATTE.

Skriv ner 4 saker du älskar:

1. Sommar med mycket sol.
2. Lov.
3. Sömn.
4. När man har ätit massa godis under en kväll och
sen borstar tänderna, haha.

4 personer som ska göra denna lista:
Frida, Saga, Ida, Emmab

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0