En vacker dag blir ingenting som förr.

Igår: lagade jag mig pommes och hamburgare,
drog sen till g-holm där emma väntade :)
det var inte igår man lekte med den tjejen, så det var trevligt!
Vi kollade på Australia, gud vad dålig film. den var så dålig
att jag somnade ;p Vi dumpade filmen och pratade istället :)
sen åt vi lite mat innan vi drog till sara där även josse och sofie var!
Jag och emma tog oss en promenix till dompa, när vi kom tillbaka till
sara kollade vi på Micke och Molle, sen blev det massa prat tills
jag åkte hem med jocke :)
Idag: gick jobbet fort fast det är så dåligt väder (y) när jag kom hem
tog jag mig ett powernap och nu sitter jag här och är proppmätt!
ikväll blire powerwalk hade jag tänkt mig, sånt är alltid gott :)



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0