Du lever för skratten precis som jag.

Helgen har varit kanonbra :D
Fredag: regn och åska tog bort mitt partysug helt,
men det ändrades rätt snabbt när jag drog till sara där
josse, malin, denise, johan, fredrik och sofie var.
vi hade dumpat ransäter skrev jag, men blev ändrade planer ;p
vi drog dit ändå och jag hade sjukt kul :D jag kom hem cirkus 4.
Haha, josse var liiite smart i bilen till ransäter: är vi snart i ekshärad?
knäpp ä ho ;D
Lördag: fick panik för det var så jävla varmt. tog med mig anton
på bading, gött vare :)
Jag och jocken hade 6 månader <3 vi köpte oss mat som vi
lagade eller jag var kocken och gjorde allt, höhö.
förbannat gott blev det och jag vet att mannen också tycker det,
han vågar bara inte erkänna ;)
Söndag: lika slapp som vanligt. imorgon börjar jag jobba -.-
uscha, pallar inte! men sara sa att det gick fort, så jag får lita på det.


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0