Att stanna känns så rätt.

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Marre.
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma.
3. Du fick SMS av: Saga.
4. Du kramade: Jocke.

IDAG

5. Kläder: Först jobbarkläder sen mjukis.
6. Bättre än igår: Nä, det är lika.

IMORGON
7. Är det: Min andra dag på sättragården.
8. Planer: Ska försöka göra mitt bästa på träning fast mitt knä cp:ar
9. Något tråkigt som händer imorgon: Jag måste upp vid halv 10 (n)

FAVORIT

10. Nummer: 15
11. Färg: Vet inte riktigt, svårt.
12. Årstid: Sommar.
13. Saknar du någon?: Ja.
14. Humör för tillfället?: Det är prima.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Gick upp 09.30 och åt två smörgåsar.
16. Vad åt du sist?: Fisk, potatis och spenat <3
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som ljuger och som tror sig
bättre än alla andra!
18. Tror du på distansförållanden?: Ja, men det funkar nog bara ett tag.
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen speciell faktiskt.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Eftersom jag inte tänker
på någon så tror jag inte det.
21. Vart reste du sist?: Från dompa och hem.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var i sunnemo, duschade och kollade på tv.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Får alltid höra att jag liknar mamma,
så mamma dåra.
24. Ler du ofta?: Sällan! eftersom jag hatar mina tänder.
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja.
26. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
27. Vilken färg har din tröja?: Grå.

SORG
28. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Japp.
39. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
30. Gråter du när du skadar dig?: Nja, kan hända ibland.

GLÄDJE
31. Är du en glad person?:
Ja, fast jag visar det nog inte så ofta.
32. Vad gör dig glad?: Jocke, vänner, famlij mm :)
33. Önskar du att du var lyckligare?: Ja, fast trivs bra som det är nu.
34. Är lycka överskattat?: Absolut inte.
35. Kan musik göra dig glad?: Yes.

KÄRLEK
36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
Ja.
37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Självklart.
38. Har du en flick/pojkvän?: Ja.
49. Är du nöjd med det?: Verkligen!
40. Är du kär?: Mycket kär.

HAT
41. Vem hatar du verkligen?: Ingen tror jag.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Inte vad jag minns.
43. Är du en mobbare?: Nä.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Det har hänt.
45. Har du blivit sviken någon gång?: Det har väl alla?

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0