I don't understand why you have gone.

Igår blev det skolan, dock bara ifrån 8-14.30 ;p
vi dumpade matten och drog hem istället, ehe.
När jag kom hem skulle jag sova, men just när jag skulle slumra till
så kom mamma in med två försenade  födelsedagpresenter
av min bror. Det var en volume master och en hårblåsare :D
jag tackar och bockar! På kvällen blev det innebandy, vi losa och
sen tröståt jag i onödan, men kvällen blev bra tillslut :)
Idag vaknade jag cirkus 2 av min bror som spelar den underbara
musiken på högsta volym (y) ta ingen respekt, det är dumt ibland!
Ikväll blir det Frida, chips och coke ;) Sara drar ut på andra äventyr
och dumpar oss, men det gör hon rätt i ;D



/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

heheheh :D

2009-01-10 @ 15:13:52
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: hon till höger.

jag diggar inte detta kortet alltså! men nu har du tur att jag diggar dig väldans mkt. :)

2009-01-11 @ 00:58:45
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0