Guess you never felt that way.

Det blev som sagt kalas i lördags och det var kuul :D
förfestade hemma hos bror sen vid 10 drog vi till brostugan.
Det var kul och ännu roligare när vi hade sån basig musik ;)
Jag mådde inte så bra sen på kvällen. ehe. men sån tur var
hade jag en söt person som tog hand om mig :)
Söndag var inte så härlig för mig, mådde inge bra alls.
Förvånad? mm typ! Jag och Josse drog till ullis, jag drog en
kebabtallrik och hon en deg. Det var inte så gott som jag trodde.
Vi gick till Folkets hus med Sara, kollade på Twilight.
BESVIKEN :( den var bra, men inte så bra som alla säger.
Idag ska jag laga mat (korv stroganoff och ris).
Mamma kan inte laga den maten, så jag måste lära henne.
btw, någon som har sett min kamera? tappade bort den i lördags.
Jag lyckes (y)

/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

emma! man kan inte bli besviken på den filmen :o

2009-02-02 @ 16:55:55
URL: http://fridakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-04 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0