Det svider till där kniven skar.

Fan vad kul det är när alla är ute på fest och själv
sitter man hemma och ska börja jobba imorgon klockan 10.
Ibland har livet sina dåliga stunder och ikväll är det en sån.
Imorgon gör jag sista dagen innan lovet och känslan är obeskrivlig,
så jävla gott att slippa gammalt folk i en hel vecka och träffa min
kompisar istället :D
Pulka måste det bli under lovet, känner du dig träffad saga? ;)
Fest tycker jag vi måste styra upp under lovet också :)
men ingen är nog taggad på det eftersom alla är ute idag :p (y)
Nu ska jag ta mitt pick&pack och dra till sängen, läsa i min bok
och hoppas alla får en så trååååkig kväll ;) höhö.
Men innan mitt hejdå så får det bli en godnatt låt!



/ E.

Kommentarer
Postat av: Marie

jag är taggade på fest emma :D haha

2009-02-22 @ 14:28:39
URL: http://maariejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0