Det som en gång vart mitt blev nu vårt.

SWEET SEVENTEEN!


"OKEY SKA JAG VA ÄRLIG SÅ SÄGER JAG SÅHÄR!
JAG VILL BARA HA DIG FÖR JAG ÄR SÅ KÄR ..
Alla stunder med dig är oförgömliga. Jag är glad för att jag
har dig i mitt liv och för att vi har hittat tillbaka igen.
Du är en tjej som alltid kommer värma mitt hjärta och få mig
att le, även i hårda stunder!
Tack för alla år och stunder vi haft tillsammans.
Du är underbar och jag älskar dig för den du är!!
GENOM LIVET SKA VI GÅ I MED OCH MOTVIND SKA VI VANDRA.
GRATTIS MIN VÄN! Nu ska du njuta det sista livet som "ung" och fru.
Puss. <3 "

tack för att du finns min vän.

Kommentarer
Postat av: DS

<3 men jag måste fråga skrev jag verkligen och fru i slutet? ;) haha , misss youuu

2009-12-15 @ 18:48:26
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0