You're so damn beautiful.

det är sjukt vad ont det kan göra i munnen när man ha dragit
ut en liten tand. hela munnen värker + att jag får huvudvärk (y)
det är tur att treo finns.
tredje skoldagen gjord. än så länge är jag inte skoltrött!
vi hade ingen innebandy idag så jag gick runt och bar på
min innebandyväska och klubba helt i onödan :@
när vi var klara vid älvan drog jag hem med mina saker sen
drog jag till skolan igen och åt med klassen :)
det var fisk till lunch, mums! fisken i skolan är ett måste att äta ;p
När jag kom hem igen låg min pojke och sov så sött så jag kröp
ner jag också och somna.
tog mig en välbehövd springtur förut och efter den blev det promenad
med denise och en massa prat förstårs, me like :)
Nu ska jag krypa ner i sängen och börja läsa: Flyga drake som vi fick
på svenskan idag. gynatt folket!



/ E.

Kommentarer
Postat av: Helén

flyga drake har vi också läst (:

rätt intressant :)

2009-08-21 @ 17:49:48
URL: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0