I'll take you back from the edge.

Sommaren 09.

kusin camilla tog studenten så familj + släkt firade henne :)


på kvällen blev det fest hemma hos micke med mina vänner.
bajs väder, bajs kväll!






det blev bal. alla var så stiliga :)


midsommar spenderade jag med mina vänner :)
kvällen var helt ok om man bortser från vädret.


det blev födelsedagskalas för saga, sara och marie :)
sköjjj vare :D








sara fyllde 17 och bjöd mig, josse och meta på tårtkalas :)


jag, mamma och vovven drog upp till helen och jörgens sommarstuga.
där träffade jag denna fisen :)




det blev dragspelstämman. sara fixade förfest + efterfest :)
kung kväll, tack alla för den!


honom har jag haft massa mys med.
vi åkte upp till sommarstugan och hade det riktigt mysigt :)


jag drog till karlstad och träffade frida :) det var trevligt.


fryksdalsdansen blev. marie fixade förfest :)








sara bjöd på inflyttningsfest i karlstad :)






jag och denise drog till göteborg :)






jag, josse, jossi, saga och sara skulle sova två nätter i skogen.
det slutade med att vi åkte hem efter 11 timmar ;p






sommaren 09 är slut. den har varit bra, fast lite mer sol skulle inte ha skadat.
istället för att sova bort halva dagen och slappa som fan kommer mina
veckor se ut såhär framöver.
i can not wait.


/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0