Your love is a lie.

Tänkte berätta om min braiga helg :)
Fredag: Var jag, Josse, Jossi och Sara feta (skräll;)
Vi köpte chips, godis och cola (y) kollade på hockey och
Färjestad vann :D
Sug på den Jossi ;) liiiite kul var det att mobba henne, ehe.
Sen gick vi ut och träffade folk, vi frös och jag gillade inte att gömma
mig så vi drog in igen ;p Sen kom mitt sällskap och vi drog hem
till mig och sleepa.
Lördag: Låg inne typ hela dagen när det var strålande väder ute,
inte ok (n) Kollade på Patrik 1,5 sen blev jag dumpad.
Jag och mamma drog till mormor där jag fick anstränga min
röst mer än vanligt, hon hör ju inget människan :p
När vi kom hem tog vi oss en långpromenix och sen blev det robison.
Drog till Brostugan med Saga efter det, där sööög det mer än snopp,
så vi tog med oss folket till Ante. Jag och Micke var dj hela kvällen och
sen kom mitt sällskap. jag gick hem då.
Söndag: Slappat hela dagen förutom att jag tog en långpromenix
med vovven och mami förut :) pluggat arselt av mig har jag gjort också.
Är inte klar med pluggandet än, så det är dags att börja igen (y)
Nu blev detta alldelse för långt, men ingen behöver läsa ;) öhö

/ E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0