Puss.

Fredag: vaknade av ett gulligt sms jag hade fått,
sånt blir jag mycket glad av :)
Tog mig en promenix med mamma och vovvi i det
fina vädret, på kvällen kom jocken till mig
och vi kollade på talang. Måste säga att knäckebrödsdansen
var den bästa ;) grabbarna var fnissiga av sig.
Sen blev jag ensam och då blev det sängen på dirr.
Lördag: var jag inte som alla andra ;p de flesta var i globen
och kollade på innebandy, men jag checka på tvn istället ;)
Gick lika bra. Sen tog jag mig en promenad till Ida där vi
stekade i solen, gick in till Hagfors och köpte glasssss.
Drog hem till Ida igen och sen till mig där jag fick kolla på robinson.
Vi blev sugna på fest så vi drog till Bergsäng, enligt mig och jocken
sög det riktigt hårt men ida stannade kvar hon ;p Så jimmie fick
skjutsa hem oss, kvällen blev till morgon!
Söndag: var jag pigg som en mört efter 5 timmars sömn (y)
men boyen brevid snarkade på, så tvn fick bli mitt sällskap :)
Vid 19.00 tog vi oss en promenad :o ingen lång sådan ;)
Sen blev det wipeout och filip&fredrik!
Skoooooolan imorgon, fyfan jag orkar inte! ge mig sommar.
Men sportlovet har varit kanon :D 5 av 5 toasters.
Nu blir det sängen, fröken ur är alldesle för mycket. Gonatt!

/ E.

Kommentarer
Postat av: Frida.

sportlovet? inte påsklovet då min vän :)

2009-04-20 @ 00:00:15
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha oj, menar det ;)

2009-04-20 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0