You know I need something that's real.

Helgen är över och det är ju lite småtråkigt.
Jag hatar söndagar, finns aldrig nånting att göra och
särskilt inte idag när vädret suger!
Fredag fikade jag och Josse efter skolan :) det var gott.
Sen drog vi på speedway vid 19.00 och med oss hade vi Frida :)
det var trevligt fast mina fötter hållde på att frysa ihjäl.
Lördag lekte jag med Frida :) Sara skulle ha varit med också,
men hon drog till Filipstad istället och dumpade oss, mycket tråkigt.
Jag och Frida kollade på: Linas kvällsbok och sen drog vi till Anton
där Lovisa och André var. Sen vid gick vi hem runt 00.00 tror jag.
Söndag idag och jag har inte gjort ett enda skit. Kollade på idol i
repris förut, annars har jag suttit här. Jävligt rockigt enligt mig!
Jag är sugen på en promenix, men vädret tillåter mig inte direkt
att gå ut så jag tror jag skippar min promenix faktiskt :)

/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

jag skulle absolut inte ha dumpat er.. sorry :(

2008-09-07 @ 21:17:12
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det tycker inte jag heller :(

2008-09-07 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0