You can tell me that there's nobody else.

Nu har Ida fixat min blogg och jag blev mycket nöjd :)
tack så mycket. Idag i skolan fick vi våra arbetskläder,
så snygga ;) men de var också jävligt goda att ha på sig.
Andra får bärbara datorer men vi får arbetskläder :D haha,
men det är bättre än ingenting alls.
Är det någon som vet när Gossip girl börjar? :) jag tycker det
kan börja mycket snart för jag är så sugen på det.
Nej gud vad jag inte har nånting att skriva om ;D därför så
dumpar jag blogg nu och sätter punkt!

/ E.

Kommentarer
Postat av: Emms

Vi får både datorer och arbetskläder vi ;)

2008-09-09 @ 19:41:54
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så fuskit :( men vi har nog mycket snyggare kläder än er ;D

2008-09-09 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0