Jag blev full på min coca cola.

Idag slutade vi 13.20, dryyyygt! Jag har kommit på en sak,
att när vi slutar tidigt så har jag ändå ingenting att göra
när jag kommer hem, så jag kan lika gärna gå i skolan till 16.00 :)
Saga skulle testa den nya: patron hals idag och testa aldrig den,
äckligaste jag har ätit inom godisvärlden ... eller nästan iallafall :p
Sen blir det träning och det ska bli himla gott :) känner att jag har
ätit alldesle för mycket idag, så det måste jag springa bort nu.
Nu är maten klar, inge hungrig men mat är alltid gott ;)

Diggar låten hårt :)


/ E.

Kommentarer
Postat av: Emms

Nej jag skulle ha vart till Ekshärad, mend et blev inte så ändå. :)

2008-09-20 @ 15:31:17
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0