I trying to figure out this life.

Det blev som sagt fest hemma hos Sara igår :)
och jag hade väldigt skoj :D först så hade jag och Josse
ingen dricka alls, men tillslut fick vi en hel del och det kostade
endast 20kr var :D billigt är bra!
Drog till folkan igår och kollade var inge kul alls :p
så jag, Frida och Sofie drog till Dennis där vi trodde att det skulle
bli efterfest. Men det var fel av oss så vi somnade istället :)
gick hem klockan 8 imorse. Idag har jag inte mått kanon direkt ;)
fyfan för att bakfull finns, usch! Kollade på innebandy förut, gick bra
för Hagfors, förlorade med 16-0 men det var väl inte så mycket?
Nu blir det lite DH, pöss häj!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0