Helgen tar sitt slut.

Idag är det Måndag och det innebär skolan ... nej inte för oss i Hagfors :D
vi har nämligen en studiedag idag :) det säger jag inte nej till.
Var ute och kollade på jeans idag för jag måste verkligen ha ett par nya nu.
Inget föll mig i smaken, men jag hörde en fågel viska i mitt öra att min
bror ska ner till Karlstad nån dag :D då hänger jag på.
Igår var det cup i Arvika, det gick dåligt för oss! Men vi spelade riktigt bra,
vi hade inte Gud med oss då bara. Så typiskt att vi ska förlora mot Skoghall
med ett enda jävla mål varje gång!
Kom hem cirkus 18.20 då åt jag mat, sen drog jag till min vän Josse :)
att man kan skratta så mycket åt ett korvbörd, HAHA! Vi har inte dålig humor ;)
Pluggdag idag för mig -.- orkar inte!
Sen blir det kanske träning, fårse hur jag gör.

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0