Vill känna känslan av att finnas till.

Nu är onsdagen avklarad och sen är det bara en dag
kvar innan lovet :D fy tusan vad skönt det ska bli.
Hade ett slags 'prov' idag där vi skulle ta blodtryck, puls,
andning och tempen på varandra. Säger som Lisbet sa "gööööör bra"
tack å tack ;) så jag och Sara har sovmorgon till 13.25 när vi börjar
tillbaks efter lovet :D härlig start!
Väldigt vad alla säger att jag har blivit plugg :o
kan inte riktigt hålla med på den fronten faktiskt. Men jag tar tag i pluggandet
på dirr efter skolan istället för att skjuta fram det ;p
Sen ska vi ta kort med innebandyn, kanonkul! Men jag blir snygg på kort,
därför jag gillar det hårt.

/ E.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Då ska du bara se vad snygg din kompis blir då!

2008-10-22 @ 17:34:49
URL: http://linnneaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom blir dubbelt så snygga :D

2008-10-22 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0