Och minnen från förr hinner alltid ifatt.

Idag när jag skulle gå upp från sängen orkade mina
ben knappt bära mig. Var så jävla trött, men sicken tur jag
har att det är lov om bara 2 dagar :D det kommer mycket lämpligt.
Har pluggat: Det naturliga åldrandet ända sen jag kom hem,
det är lika roligt som det låter. Men jag är äntligen klar :D förbannat gott!
När jag kom hem från skolan hade mamma gjort bullar, så det har
jag käkat hela dagen :) finns inge godare med nybakade bullar och ost!
Ja ni läste rätt, det är skit gott att ha ost på bullar :D testa det.
Nu blir det duschen för mig, har inte duschat sen träningen vid 4 ;)
jag är lite ofräschhh av mig ;p

/ E.






Kommentarer
Postat av: Sofie

ost? du är knep. duscha? ska man göra det efter man tränat?

2008-10-21 @ 19:51:21
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emmis

Ja det är skit gott :D öh, va? Nej jag har hört att det rätt ofräscht att duscha då.

2008-10-21 @ 20:27:02
Postat av: Saga

Du är ju sjuk!

2008-10-26 @ 16:18:05
URL: http://sagajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0