Jag stör mig på ett ljud som inte hörs.

Igår blev det en hel dag med Josse :) sånt gills mycket.
Vi lagade mat och fan vad gott det blev :D
Hemmagjord potatisklyftor, kyckling, vitlöksbaugette, sås och coca cola.
Efterrätt hade vi såklart också: kladdkaka med grädde :D
Vi åt upp all mat och drack upp 1,5 liter cola och sen åt vi nästan upp
hela kladdkakan. Tjock? nää, vi bara älskar mat mycket ;)
Idag sa mamma att första snön har kommit och jag missade den :o
men det är tur att den försvann lika snabbt som den kom :)
hatar allt som har med vintern att göra! Det enda som är positivit med vinter
är jag fyller år då :)
Fick en städkick idag också och börja städa varenda vrå av köket tror jag,
tänkte jag skulle fjäska lite för mami ;p fårse om det går hem eller inte.
Sen kanske jag får träffa min vän Lisa, hoppahoppashoppas :) har inte
sett den tjejen på väldigt länge känner jag. Nää nu blir det mat, pöss!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0