Jag har svårt med rubrik.

Ja det har jag :p kan aldrig komma på nånting bra.
Åh det är helg och fredagen är avklarad i skolan :D så jävla skönt.
Tog med mig mina vänner Linnea och Sara på innebandy förut,
det gick bra för Hagfors 3-1 yippie. Sedan åkte vi till Bogart och inköpte
oss godis :) så det sitter jag och fetar mig med nu.
Känner mig väldigt ensam på en fredagskväll, men vilken tur att jag har min
sms vän Lisa som är lika ensam som jag är :) tur att mobben finns.
Imorgon är det match i Skoghall med 93:orna.
Känner mig inte ett dugg taggad, men det kommer förhoppningsvis imorgon :)
Men nu känner jag att det som jag skriver inte har nån mening,
men det brukar bli så.
Pöss häj!

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0