If i were a boy.

Idag började dagen med att mobilen ringde 09.30
och när jag tittar ut är det SNÖ på marken :( då blev jag riktigt arg!
Så får jag ett sms av Josse att dom skulle byta till vinterdäck innan vi
kunde åka till Karlstad. Så jag fick vänta i 1½ timme innan dom kom ;p
men vi kom iväg tillslut. När vi kom till Karlstad hälsade
vi på Amanda (josses kusin). Tog en fika där och sen gick jag och josse
ut och shoppade. Hittade min vinterjacka, så jag ringde till mamma och
frågade om hon kunde köpa den och hon kan inte säga nej till mig ;) så
hon satte in pengar på mitt kort så fick jag köpa den (a) då blev jag glad!
Sen bar det iväg till IKEA och där inhandlade jag två gardinstånger (y)
" En trög kväll med josse" HAHA :D familjen persson har  bra humor, enligt mig :D
Sen kom vi hem rätt sent, så det blev ingen träning för mig ikväll :((((
men imorgon ska jag dit, känner att jag inte har tränat på väldigt länge!

Min älskade ;)


Det blev ett par Uggs


Nagellack, dreamMousse och en flaska enbart för att ha med sig in i byn ;)

Kommentarer
Postat av: Frida.

emma, vill jag ens veta vad den där jackan kostade? ;)

2008-10-30 @ 02:25:01
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/
Postat av: Lissaa

fan också. sån skulle ju jag med ha köpt :oooooo bajjs.

2008-10-31 @ 18:31:42
URL: http://helenlisajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0