Hej hej hej hemskt mycket hej.

Nu har det varit dålig uppdatering av mig :p
men tiden räcker inte till alla gånger. Fattar inte vad jag gör med
tiden egentligen :s men snabbt gåre iallafall, för tycker det är ny dag
hela tiden.
Igår hade vi prov i vom, vi skulle borsta tänderna på varandra ;)
INGEN TANDKRÄM fick vi :o usch säger jag! Så äckligt att borsta tänderna
utan tandlkräm. Media var där och tog kort på mig och Sara när vi borstade
tänderna på varandra ;p vi ska tydligen vara med på nån plansch? KUL!
Hade även träningsmatch mot Värmlandslaget igår? fy satan i gatan
vad dåligt det gick för mig, men jag fick göra mitt första mål för säsongen.
Imorgon är det helg och sånt gills mycket :D är så jävla skoltrött, och jag
går bara i 1:an. Men snart är det lov så jag hoppas min skoltrötthet har gått
över efter det :)

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0