You don't care how it hurts.

Idag hade jag som sagt sovmorgon till 12.15 men inte
fan var jag pigg när jag vaknade, utan jag var tröttare än tröttast.
Självklart vaknade jag av grävskopan som åkte fram och tillbaks
utanför mitt fönster också, fan dom aldrig klara!
Hade vom hela dagen idag och det enda vi gjorde var att planera inför
lördagen och kolla på film :p slappt enligt mig.
Just nu sitter jag och äter godis från söndags :p och nej, jag har inte ätit
upp det än. Josse och Sara klagar på mig att jag är så nyttig hela tiden,
så jag var tvungen att feta mig lite nu ;)
Träning sen, ska bli gott :) känner att jag tränar alldesle för lite när vi
inte har någon träning med ibg, usch inte bra.

Hittade denna låten för nån dag
och jag hade glömt bort att dom faktiskt är bra.



/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0