Take these words and try to understand.

Igår kom Ekshärads 9:or och hälsade på kära Älvstranden.
Vi skulle prata om OP och ja, folket fick se vilken seriös klass vi är ;)
Skrattade hela tiden, har förmodligen aldrig skrattat så mycket i skolan :D
Vi har praktik 6 dagar i veckan (y) bra där! Ingen kunde ha sagt det bättre.
Men jag fick se min kärlek igår, fan så snygg människa.
Kan man verkligen vara så snygg när man går i 9:an? Puss på han.
Idag var jag till tandläkaren och jag hoppas mycket
snart jag får tandställning :D men som det lät på henne ska jag få det snart :)
Säg inte att jag behöver, för det gör jag verkligen, så schyyy.
Nu ska jag ta min fjärde mandarin för dagen,
en mandarin för min mage räcker inte.
Det är som en fis i luften, försvinner lika snabbt som den kommer ut.

Älskar den :)



/ E.

Kommentarer
Postat av: sara

aa men dina fisar försvinner då inte direkt dom kommer ut ;p haha

2008-11-18 @ 19:58:15
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: ssssaga

Puss på min ändtarmsmynning, den är förmodligen snyggare än han.

2008-11-18 @ 20:53:45
URL: http://sagajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0