När blev kärlek så svårt att få?

Jag hatar måndagar, för då måste man gå upp efter en helg,
det är första dagen på en ny vecka och 5 jävla dagar kvar till nästa helg.
Fast denna vecka är ändå rätt slapp. Onsdag är vi lediga och på torsdag
har vi innebandyturnering hela dagen :)
Jag tror jag har fått musarm eller vad det heter, jag kan inte sitta länge
vid datorn förens hela armen blir kall och dömnar bort.
Snart måste jag amputera bort hela armen, skulle inte förvåna mig.
Jag och min hund sitter här och lyssnar på muuusik, eller han ligger
och fiser åt mig. Ibland är det för gulligt att ha husdjur tycker jag ;p
Nu ska jag baka scones. Tack Meta för tipset ;)

Han är en fis och han är min.


/ E.

Kommentarer
Postat av: meta

inga problem :D hoppas dom blir goda!

2008-11-10 @ 17:41:52
Postat av: Sofie

bakade också det idag =)

2008-11-10 @ 22:59:46
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0